thank you for yesterday!

Igår var en bra dag. En mycket bra dag.
Sooi, Jooi och jag tog tåget in till Lund. Vi promenerade i regnet bort mot Polhemsskolan. Det var mycket folk och man såg ingenting. Men så helt plötsligt, mitt bland allt folk ser vi vår Sanna komma hoppandes och sjunger: "Längre bak, längre bak, längre bak..". Vi följde efter henne till hennes familj och vänner. Där hängdes det blommor, Jäger och Champagne runt halsarna på både henne och hennes kusin Pontus. Vi hade även köpt en badmössa, som såg ut som en anka, till henne. Den hade hon på studentmössan en stund.
Soffie åkte sedan med Sanna och de på flaket, i regnet. Stackarna. Jooi och jag åkte med Sannas mormor och morfar till lokalen och bytte om åså. Sedan hjälpte vi till och fixa lite. Fler och fler folk dök upp. Efter lite mer än två timmar dök även Sanna, Soffie och resten av flakfolket upp..
Det bjöds på riktigt god mat och efterrätt. Vi sjöng och dansade. Folk höll tal, och andra sjöng. GUIF-killarna hade gjort en fin lite sång till Sanna. Jättefin.

Sedan var det av till Tegners. Där var det trevligt. Mycket dans och sång även där.
Jooi, Soffie och jag gick sedan hem till Anna, Soffies syster, och sov. Riktigt skönt.

Här sitter jag nu på tåget till Karlshamn. Var tänkt att Ia och jag skulle åka ihop, men så blev det inte nu. Hon åkte ett tidigare tåg..
Snart möts jag av en favorit på stationen i Karlshamn. Dags att packa ner denna mackapären..

Tack för igår, Sanna!
Och alla ni andra..

Kommentarer
Postat av: C.S

nej, det gjorde jag inte. Men jag kände på mig att någon som typ du skulle kommentera det.. :P

2009-06-11 @ 12:52:59
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0