think I'm going to be sick..




Med en näsa tät som den tätaste skog, och en hals torr som den torraste savann har jag gjort mitt sista pass i Floda på länge
. Imöra ska jag nog inte jobba, inte så som kroppen mår. Sen blir det jobb i Tuve på torsdag och fredag. Lördagspasset har jag bytt bort eftersom jag blivit bjuden på inflyttningsfest hos Peter, Jonas kompis. Nästa vecka jobbar jag måndag till fredag ute i Tuve. Visst kan det hända att jag jobbar kväll i Floda, men det är inget jag vet nu. På fredag kommer kanske Jooi och Sanna, vet inte det än. Det går också rykten om att Soffie kommer på söndag, och då stannar hon kanske några dagar.

Fredag den 10e juli åker vi till Alanya, Turkiet. De som reser är Jeffan, Jessie, Levander, Moses och Vlado. Vickan B kanske också dyker med, håller tummarna på det iaf.

Idag har Jessie och jag legat på baksidan och solat. Topless har vi båda legat. Vi har snackat, sjungit, skrattat och fulat oss. Vi har alltid så himla skoj, vi är helt sjuka ihop..


Eftersom jag jobbade kväll idag missade jag tyvärr en hel del av Serbien-Sverige matchen. Kändes som att det borde varit en rätt så okej match ändå. Skittrist att missa den, but that's life I guess..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0