500


ALLMÄNT

Namn: Maria Sköld
Piercingar: Ja
Tatueringar: Nej
Längd: c 170 cm
Skostorlek: 39-40
Hårfärg: Blond med inslag av mörkt
Är du kär i någon: Bara i kärleken
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, det gör jag
Tycker andra att du är attraktiv: Ja, visst finns det såna stollar också
Vilket shampoo använder du: Björn Axén eller Tigi
Vilken parfym använder du: DKNY Red Delicious, Escada
Vad är du rädd för: Att förlora nära och kära + det som finns i mörker
Gillar du att tvätta: Det finns väl roligare saker att göra va?
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja, det gör jag verkligen
Gillar du Carina Berg? Ja, jättemycket. Hon är sådär lagom knäpp


SENASTE...

Film du hyrde: Johan Glans World Tour of Skåne (hans syster träffade jag igår btw..)
Film du köpte: Föräldra Fällan?
Låten du lyssnade på: "Runaway" med Darin
Låten du hade på hjärnan: Snart skiner Poseidon 
Låten du laddade ner: "Du får inte" med Sonja Aldén
Personen du ringde: Mamma
TV program du tittade på: Twisted, i söndags kväll..
Personen du tänkte på: Jooi, det var hos henne jag tittade på TV senast

FAVORIT...
Mat: Jag älskar mat, så det blir svårt att välja en favorit
Låt: "With you" med Chris Brown
Sak att göra: Umgås med folk jag älskar
Sport: Fotboll! Sen är friidrott, curling och handboll ganska bra också..
Dryck: Coca Cola
Kläder: Leggings är så jävla skönt 
Film: Föräldra Fällan, SATC, Remember the Titans
Bil: Busslink.

ANTAL...
Gånger du varit kär: 2
Gånger ditt hjärta brustit: 235 tusen
Hjärtan brustit på grund av dig: Det har säkert hänt lika många gåner
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 15 kanske..
Ärr du har på kroppen: Har ett bredvid högerknä

SENASTE...

Bok du läste: "Tills dess din vrede upphör" av Åsa Larsson

Personen du fick mail av: jävla Facebook
Personen du fick brev av: LSS-Partner/LSS-Konsult
Personen du fick sms av: Anna Olsson
Gången hela din familj åt middag tillsammans: 3 maj i Linköping
Blogg du läste: Mara Broströms


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Ätit frukost
Var det kul: Nej, men behövligt
Hur tidigt stiger du upp: Olika. Idag var det 09.20 ungefär
Gillar du att slåss: Nej..
Vad ska du göra ikväll: Sannas studentfest!!

Är du seriös: Jag är seriös, men jävligt skämtsam
Vad är du allergisk mot: Tråkiga människor
Var har du ont: Ingenstans just nu, men vänta till imöra..
Använder du hårspray: Yes!
Kan du stå på händer: Ja, ett väldigt kort ögonblick
Favorit serie: One Tree Hill..

 

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Ja.
Är du glad nu: Ja
Var du glad igår: Absolut.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja, Mimmie Sernemo
Vad dansar du till: All möjlig musik
Stockholm är: Är en trevlig stad
Göteborg är: Är nog Sveriges trevligaste stad
Kan du sjunga: Ibland.. Men oftast gör jag det ändå. Hellre än bra.
Mer värt än guld: Är om alla runtomkring en hade mått bra
Spaghetti eller makaroner: Makaroner.
Ett land jag helst vill besöka: Australien
Ska bli skoj: Resan till Alanya i sommar
Ska inte bli skoj: Att behöva betala resan
Sparar till: En längre resa
Väntar på: A miracle
Pålägg som gäller: Smör funkar alltid.
Dagens dryck: Sprit?


Kommentarer
Postat av: Broström

Oh, jag snor den här. =)

2009-06-10 @ 12:47:03
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0