I remember you..

Jadu. Dagen blev inte riktigt som det var planerat. Men det blev en superduperdag ändå.
Vaknade av att Sara skickade ett sms. Vi hade bestämt att vi skulle bada, hon skulle komma hitåt. När vädret började svika på den här sidan beslöt jag mig för att åka hem till henne, för att bada i Mjörn eller något annat. När jag väl kom till Alingsås hade vädret svikit även där.. Istället blev det först lite klädprovande innan vi begav oss ut på byn. Käkade lunch och gick en sväng på stan. Jag köpte en outfit till en av alla studentfester, vilken den är till har jag inte bestämt än..

Gick sedan gem till Sara där hon testade ännu mer kläder. Åkte sedan till Floda där jag släppte av Sara i perfekt tid till tåget. Men jag är ju perfekt, eller hur? haha.
Åkte sedan vidare till jobbet och har haft riktigt trevligt där med. Snälla Maria och Jessica släppte iväg mig tidigare så att jag skulle hinna hem till Brothers & Sisters. Denna vecka körde jag megasnabbt från Floda för att hinna hem till det, förra veckan sprang jag från Hydro..

Nu sitter jag här. Toktrött. Fast imöra kommer jag att vara ännu tröttare. Då ska jag först jobba i Tuve 8.30-15.00, sedan åker jag till Floda för att jobba där 16.00-22.00. Jobbar jag ihjäl mig kanske? Nej nej. Det här ska jag klara. Är ju ledig från jobb på fredag, dock är det mycket som ska fixas och göras ändå. Jobbar dag på torsdag bara, sedan får jag nog se till att packa..
Hade vart skönt om varmvattnet skulle kunna komma tillbaka snart. Imöra kväll är det här, så får duscha när jag kommer hem..


Det kändes förövrigt mysko att köra till Alingsås idag. Har inte gjort det på länge. Har liksom inte funnits en anledning på länge (visst, Sara bor där. men hon fattar nog ändå). Kändes också skumt att gå runt där. Kände att jag inte ville träffa på folk jag en gång kände, folk jag för en tid sedan umgicks med. Jag höll utkik och tittade mig omkring. Tack och lov såg jag ingen som jag inte ville se. Det var skönt..

Men jag tycker fortfarande om Alingsås, det är en mysig stad. Och jag har
tillbringat många dagar där. Både bra och dåliga..
Det framkallar mycket känslor för mig att vara i Alingsås..



Har haft megakul idag med Sara. Älskar att umgås med henne.
Skrattar gott både åt och med henne.
Love her!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0