much things to do?

Nu har jag lagt fram nästan allt som ska packas ner..

Imöra är det studenter, Aspero står på tur bla. Jag kommer att vara där och se mina vänner springa ut.
Sedan blir det att ta sig till stan och se de åka runt och skrika, och bada i Poseidon.
Efter det bär det av till Annie en stund. Sedan bär det av hem till familjen Löfgren. Mikael ska firas och fyllas. Blir han värre än systrarna sina, eller håller han sig lugnare? Det ska bli spännande att se. Dock tror jag att det är omöjligt att slå Sofi..
Vi övriga, som inte tar studenten, åker sedan in till stan och gör den osäker. Vart vi hamnar kan bara tiden utvisa..


Mikael och Maria var här förut. De skulle låna stolar åså. Vi snackade om allt möjligt, sjukt som osjukt. Gillar de skarpt, hela familjen..
De blev kvar en stund, till och med så länge att Margareta var tvungen att ringa efter de. Mikael hade tappat bort sin skjorta, inte bra. Hoppas det löser sig till imöra.




Nu är det god natt för mig.
Känns som att det är mycket som ska fixas och donas imöra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0