Sies the day

Student, student, student. Vart jag än är så blir jag påmind om det.

I tidningar, på jobben, på stan. Antingen är det någon som tar studenten, någon som ska på någon annans student, någon som hoppar upp och ner på ett flak och skriker som aldrig förr. Några skriver också om det i sina bloggar..

Samtidigt som jag fylls med glädje, blir jag också ledsen. Glad för deras skull, jag rycks liksom med. Ledsen blir jag för att jag aldrig, aldrig någonsin kommer att få uppleva en liknande dag igen. Det var en av de bästa dagarna i mitt liv. Helt super från morgon till kväll. Har aldrig känt mig så lycklig som då. Man går runt och ler hela dagen, utan någon anledning..

 

Så ni som nu har utspringet och studenten kvar, ta vara på dagen! Den kommer inte att gå i repris, tyvärr..

 

Slänger också upp en jävla massa bilder från min student nu. Alldeles för många. Men det finns ingen bild som verkligen kan förmedla den känslan man har under dagen. Därför får det bli en massa, men inte ens de räcker till..






ID3A - forever in my heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0