watch me now

Ännu en lång och underbar dag.
Jonte och Sara kom till Hanö igår på dagen. Vi käkade lunch, sedan tog Jennie och jag färjan över till fastlandet. Vi skulle kolla när Denis lag, Sölvesborg, mötte Växjö. Dock slutade matchen 0-0, vilket Denis fick höra hela kvällen.
Jennie och jag åkte sedan för att hämta Sara och Jonte vid färjelägret. Jonte körde sedan rally till donken i Karlshamn där vi plockade upp både mat och Denis. For sedan hem till familjen Fagberg för att förtära vår mat och dricka lite dricka.

Vi fixade till oss och sedan var det full rulle. Ölspel, sång och dans. Emil och Line dök upp. Line ville jättegärna höra Emil spela en låt. "Patricia!!". Dock var vi andra mer förälskade i låten om korvkiosken..
Vi begav oss sedan ut på Harrys där vi träffade folk som Robban och Macke. Åh, vad jag tycker om Robban!
Anyway. Gick sedan hem och sov hos Fagbergs. Emil och jag fick dela på soffan, då de andra sängarna var upptagna. Visst hade jag kunnat ligga i Marie och Bosses säng, men det kändes inte rätt. Skulle kännas fel att ligga i Bosses säng. Absolut inte för att jag hade något emot honom. För det hade jag verkligen inte, tror inte att någon hade det egentligen.. Svårt att förklara bara, men det skulle kännas fel..

Idag har vi plockat undan åså.
Och jag sitter på tåget hem. Nästan. Ska till Eslöv och överraska mina kära vänner. Kärra möter Eslöv i Norrevång. Jag ska dit och titta. Men vilka faan ska jag heja på? Helt seriöst så vet jag inte det. Får väl heja på personer, men vilka hejar jag inte på då? Svårt svårt. Jag ska göra mitt bästa.

Nu tror jag att jag ska försöka sova lite. Har inte blivit så mycket sömn inatt då soffan inte är jättebred, det har vart ljust och Emil snarkade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0