weeheey!

Idag är det student i Lund som gäller. Sannisen springer ut klockan tre, sen bär det av mot Lödde. Kanske ska hälsa på Joel när man ändå är där? Eller inte! HAHA!
Soffie åker med på flaket, Jooi och jag åker med mormor och morfar Forsberg. Undrar vart det kommer att vara mest drag?

Idag har jag bra gått runt i handduken och småfisit här hemma hos Soffie. Eva kom hem för en stund sedan, och nu dök även Göran upp. Jag är så gott som klar. Ska bara packa det sista sista. Får nog ta mig något att käka också, så jag inte stupar. Eller blir grinig kanske..

Lillsyrran var på bal igår. Här får ni se på snygging..


Kommentarer
Postat av: Anonym

basj!

2009-06-09 @ 18:35:47
URL: http://emilieseferaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0