what a sunny day

Jaha. Här var man go och glad för att man skulle vara ledig fram till på torsdag. Men icke sa nicke. Istället ska jag jobba imöra, 16-22 och har jobbat samma tid idag..

Kom hem strax efter åtta idag, hade jobbat natt. Ut och lade mig i solen. Sedan åkte jag och hämtade Jessie J, ville ha sällskap i solskenet. Vi hade det trevligt, väldigt trevligt. Jag bjöd på god middag innan det var dags för mig att åka till jobbet. Jessica låg kvar tills Jeffan kom och hämtade henne.

Själv ska man snart bege sig till sängen, är sjukt trött. Sen ska jag upp tidigt imöra. Jessica kommer hit klockan sju. Det gör dock inte så mycket eftersom jag ändå ska till barnmorskan vid åttatiden imöra. Ska hämta ut lite p-piller och annat. Sedan ska vi, förhoppningsvis, ligga ute i solen och njuta innan det är dags för mig att åka till jobbet ännu en gång..



Kommentarer
Postat av: Vickan

jag trodde också att det vara guadeloupe!! men det är det nog inte

2009-06-23 @ 17:11:29
URL: http://vicktorias.blogg.se/
Postat av: A&S

heej :) Om du gillar Twilight-serien besök vår site!

Uppdaterar 24/7 om allt Twilight-Relaterad!

Du kommer inte ångra dig.. ;D

-Anna & Sofia ♥



Bra blogg btw..;)

2009-06-23 @ 17:24:33
URL: http://mouthwatering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0