working 9 to 5 ?

Ja, som sagt. Jag jobbade ju till 08 i morse. Och igår när jag sa att jag skulle ut och springa idag var det för att det var sagt att det skulle regna idag. Men när jag steg ut till bilen idag sken solen och jag var glad. Här skulle jag ju få ligga i solen hela dagen. När jag sätter mig i bilen ringer Novalie. Hon undrar om jag kunde jobba idag. Så där tänkte jag fort, fort. Till slut bestämde jag mig för att jobba. Får ändå ställa upp för de när de behöver mig. Så snäll är jag.
Så istället för att åka hem och lägga mig på baksidan, åkte jag till Tuve för att jobba. Goa pengar sen ju, måste tänka så..

Så fort jag kom hem efter att plockat upp både mor och bror efter jobbet däckade jag i min säng. Åh, vad gott det var. Så där gott som man bara sover ibland. När man vaknar och måste suga upp dreglet som nästan kommer ut ur munnen.. Haha. Jag vet att ni vet vad jag menar.


Nu ligger iaf bror och jag i sofforna på övervåningen och tittar på fotboll. Är ju U21-EM. Efter första halvlek leder Sverige över Vitryssland med 3-1. Sverige började ju bra, men det var ändå Vitryssland som gjorde första målet. Och en sån jävla träff han fick in, den jäveln! Rasmus Elm svarade ganska fort med ett långskott. Strax därefter hade Marcus Berg gjort både 2-1 och 3-1. Riktiga klassmål, båda två.

Nu väntar jag spänt på andra halvlek. Väntar mig ett och annat mål till..



Midsommar är även så gott som planerad.
 Grebbestad, here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0