but I don't want nothing at all

När jag kom hem nu satte jag mig framför tvn med min kära BK-mat framför mig. Jag zappade runt och hamnade på MTV och "My super sweet 16". Jag höll på att dö. Visst, okej att man är rik åså. Men man behöver ta mej faan inte bete sig som en bortskämd skitstövel; ska ha den dyraste bilen för 100 000 (istället för den för 40 000 kr, för den kostade för lite), bara hennes VIP-vänner fick dansa på scenen (men de dansade nere på golvet med de andra och hon blev arg och skällde på de för att de dansade med sina vänner).. Asså, jag bara skrattar åt henne. Vilket jävla skämt!

 

Jag mår för övrigt jättebra, nästintill lycklig.

Vad kan ha orsakat detta?

 

En sak är iaf säker;

Jag har de bästa vännerna som finns, och jag älskar de alla på olika sätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0