get the party started

Det värsta som finns med att inte jobba på onsdagar det är att man är då hel-ledig hela dagen. Därför var det tänkt att Tanja och jag skulle gymma. Men nu kunde inte hon så jag får klara mig utan det. Då tänkte jag istället att gå iväg för att sola, men kom på att jag inte orkar det. Istället har jag tagit hand om mig, och bara tagit det lugnt. Ska snart käka lite lunch och sen ta mig en långdusch. 

Sen är det väl bara att fixa sig innan herrarnas match. Lite ball ändå att de har chans att ta sig upp i allsvenska samtidigt som vi har chans att ta oss upp i elitserien. På fredag gäller det. Vinner vi så är det klart. Det finns ingen annan möjlig utgång på det hela, så är det bara. Så då gäller det att alla är på hugget, till och med publiken. Jag kommer att låta högst även då, om det är okej Carro

2


Kommentarer
Postat av: LAJNEN

det är MER än ok :D:D:D jag tänker med låta

2009-03-04 @ 16:18:12
URL: http://caarroliten.blogg.se/
Postat av: steffi

men hello, vet du hur många läsare jag har? tänk bara på alla stalkers som läser, tror du jag vill att de ska veta vart jag bor? nu tror de ju att jag bor på stockholmsgatan såklart. genialiskt

2009-03-04 @ 22:21:02
URL: http://stephaniek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0