gossip girl

Du är ungefär som "Gossip Girl". Skillnaden är bara att du inte har någon grund för det du snackar om. Du hittar på, eller snackar vidare om det du har hört. Du vet inte om det är sanning, du vill bara snacka skit..

 

 

 

Lång helg, kan sammanfattas med handboll, fest och handbollsfest.

Plockade upp Sanna på centralen på väg till ÖHK-hallen. Soffie skulle komma senare. Kollade på RIK-Lugi. RIK vann.

Åkte sedan till Kärra och såg när våra lagkamrater spelade hem elitseriekontraktet. Så jävla bra, sån jävla känsla! Nettan och Holmberg, vilka lipsillar!

Var på glasterrassen en kort stund innan det var dags att åka hemåt. Soffie hade även dykt upp då. Jag körde till Eriksberg för att hämta Mange och de andra Lugikillarna. Sen började förfesten, dock blev det inte mycket för mig då jag var nykter och körde.

Efter ett kort besök hos Steffi avslutades kvällen på Parkan. Så himla trevligt. Dock väldigt pinsamma kompisar som försöker fixa ihop mig med Mr Cruz. Men det kan jag leva med.

 

Lördagen spenderades även den i ÖHK-hallen. Släppte av Soffie i stan då hon skulle hem med tåget. Matchen minns jag inte hur den gick. Var mest förbannad på lite folk, och ville bara skjuta skallen av någon.

Efter matchen åkte Jeffan och jag hem till mig. Där var det att fixa sig och att börja supa. Palle, Annie och Steffi dök också upp. Förfesten slutade med att Pauline välte mina fina ljusstakar..

Sedan åkte vi till Exportgatan 10 för att starta festen (jag hade med mig stereon). Mycket mat, skratt, sång, dans och tal blev det där. Åkte sedan in till stan där några avslutade festen på Bryggeriet, andra på BLVD. Sedan drog vi hem till Steffi på efterfest. Jag somnade, jävligt gött.

 

Idag mådde jag inget vidare när jag vaknade. Fy. Det var riktigt längesedan jag var så bakis, minns inte ens senast jag var det. Men som jag sa till Evelina och gänget idag: "det var tamejfaan värt det!" Kvällen igår var riktigt, riktigt kul.

När vi väl hade vaknat till liv åkte vi ut till ÖHK-hallen för att se RIK besegra Sävehof. Gött! De förtjänar ju verkligen det, RIK:arna. Blev också helt plötsligt utsedd till någon jävla ordningsman, tydligen.  

Är lite besviken att jag missat Önnereds matcher, men de har spelat när jag inte har kunnat kolla. Jag hade så gärna velat se Micke spela, men det får väl bli en annan gång då.. Ska förresten hem till de och hämta min nya Adidasjacka i veckan. Skitsnygg!

 

  

Mamma föreslog bakispizza för mig idag, och jag är inte den som tackar nej till det. Så nu har jag tryckt i mig en pizza. Väntar nu på att klockan ska bli åtta. Frågan är bara vad jag ska välja; Sporten och Parlamentet eller Wipeout? Det blir ett svårt beslut. Men det måste tas.


Kommentarer
Postat av: Nyström

WIPEOUT säger jag bara!

2009-03-08 @ 21:38:38
URL: http://nystrom.blogg.se/
Postat av: LAJNEN

okej maria, du kan få tro det ;)

Jag vågade förresten säga det till HAN igår haha

2009-03-09 @ 14:00:24
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0