i love you

Tänk att ett tv-program kan träffa rätt sådär, vid rätt tidpunkt. Is it faith maybe?

Ja, jag vet då faan inte. Det enda jag vet är att det träffade så in i Norden rätt. (Vill inte avslöja vilken serie det handlar om, då jag vet att många som läser här följer denna serie och vill inte förstöra för de som inte kommit så långt som jag har.)

Men en tjej har en sjukdom, en svår sjukdom. Och just den sjukdomen är vad jag har gått och tänkt på sen igår. Därför reagerade jag nog som jag gjorde när jag såg avsnittet. Jag storgrät och ville inte sluta.. 

Hoppas att det är bättre med dig än med henne i serien..

Jag älskar dig, och vill inte att något ska hända dig.

 

 

 

Bobbovic 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0