I should be so lucky

Nu är det inte långt kvar. Inte långt kvar tills Soffie och Sanna kommer, inte långt kvar tills vi KAN vara klara för Elitserien.. Jadu, imöra kan mycket hända. Men det gör inget, jag är förberedd. Och jävligt laddad! Ska göra allt jag kan för att vi ska vinna imöra (det är dock inte mycket då jag sitter på läktaren, men något kan jag alltid göra). I värsta fall får jag streaka på planen. Det hade vart något du!

Ja, vi får se hur det blir.

 

 

Imöra hoppas jag faktiskt inte på jobb. Isåfall ska jag ut och springa. Det kanske inte blir så långt, men det blir ändå något. Sedan får jag väl fixa mig och sen ska jag plocka upp Soffie & Sanna i stan för att åka vidare till ÖHK-hallen för att titta på JSM. Helst av allt skulle jag vilja se Önnered, men då vår match går ungefär samtidigt fungerar inte det riktigt..

Får kolla på Mikael och de andra på lördag istället. Men kolla på honom, det ska jag!

 

Sedan får vi se hur resten av helgen blir. Det beror på hur det blir imöra..

 

"I don't wanna wake up dead tomorrow"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0