medley

Snacka om att man har bra kompisar. Jessica ska göra några situps för mig på gymmet sen, hon är ta mej faan en riktig kompis! Om fler var som henne hade jag vart sjukt vältränad.

 

Jaha. Så då har man vart vaken sen halv sju. Vaknade, strax efter att Måns Zelmerlöw hade upprepat vad någon sagt till honom, av steg i trappan. Det var pappa som skulle väcka mig, skulle ju köra mina päron till Landvetter. Men det gjorde jag inte, körde bara därifrån. Hade jag inte vetat bättre hade jag trott att jag var gravid, så illa som jag mår på morgonen nu. Illamåendet har varit borta ett bra tag, men det verkar komma tillbaka. Det märker jag på matcherna med. Jävla skit.

 

Jag vet inte hur många som tittade på Lets Dance igår. Jag gjorde det iaf. Och David Hellenius säger: "Efter pausen ska Darin sjunga ett medley av sina bästa låtar". Helt utan att tänka på det skrattar jag högt för mig själv. Sedan kände jag att jag var tvungen att höra av mig till Jeffan, min plikt som vän, och säga att Darin skulle sjunga. Hon satt redan bänkad framför tvn, hade jag trott något annat? Nej, hon har säkert kollat upp på hans hemsida eller något. 

Pappa frågar mig: "Har han så många bra låtar att han kan sjunga ett medley?". Och det var just detta jag skrattade högt åt innan. Ändå att min pappa har sån koll liksom. Iaf, Jeffan lyckas gissa rätt på tre låtar som hon trodde att han skulle sjunga. Och det var de enda. Alltså, han gjorde ett medley på sina bästa låtar, tre låtar. Lite pinsamt att göra ett medley i det läget. Ett tips: satsa istället på en låt och ta hela den låten.. Och skippa stönet, för faan!

 

 

Fast, då hade jag inte kunnat ha kul åt det hela..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0