mobilephones

6 cider låter inte helt fel, faktiskt!

 

Om någon skulle fråga mig vad jag gjorde igår så hade jag nog först börjat skratta, sen hade jag funderat på om jag verkligen ska berätta eller om jag ska hitta på något. Men sen är ju inte jag en sån som hittar på saker sådär, jag står för vad jag gör och för vem jag är. Så då hade jag berättat att vi satt med våra mobiler och skickade låtar till varandra. Men jag avslöjar inte vilka de andra är, ifall de inte vill bli uthängda såhär.

 

 

Kom precs hem från JJ. Har spenderat natten där. Alltid lika trevligt. Frukosten med familjen är inte illa heller, var längesedan jag var på en sådan frukost med en familj överhuvudtaget. Minns inte när det var sist..

Är hemma för att byta kläder, sedan ska jag åka till Lundbystrand och se när vi vinner serien. Hoppas de kör över de jävlarna idag. Jessica och Malin kommer nog få en och annan hård smäll. 

Efter den matchen bär det av till Lillekärrshallen för att se herrarna ta emot Eslöv. Vinner de samtidigt som Kropps förlorar mot H65 går våra herrar direkt upp till Allsvenska. Vinner de och Kropps vinner får de kvala. Förlorar de så spelar det nog ingen roll, de blir nog kvar i ettan oavsett vad.. Därför ska vi dit och stötta de. Hade vart kul om de går upp i Allsvenskan samtidigt som vi går upp i Elitserien.

 

Sedan kommer min sambo hit och vi ska väl umgås (det är väl det man gör med sin sambo? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0