my redeemer lives

Asså jag lipar, tårarna vill inte sluta rinna. Så himla fint, så himla vackert.

 

 

En dag frågar en son sin far: ”Pappa, springer du ett maraton med mig?” 

Pappan svarar: ”ja” och de springer sitt första maraton tillsammans. 

En annan dag frågar sonen sin far igen: ”Pappa, springer du ett till maraton med mig?” 

och pappan svarar igen ”ja, min son”

En dag frågar sonen sin far: ”Pappa, vill du göra Ironman tillsammans med mig?”

(detta är 4 km simning, 180 km cykling, 42 km löpning) 

Och pappan svarar igen ”Ja”… Och här kommer videon till denna historia: 

 

 



Kommentarer
Postat av: Vickan

Någon som läst ahlms blogg eller? ;)

2009-03-10 @ 17:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0