pain in my heart

Tja, vad ska man säg?

Lugn dag efter jobbet idag. Packat upp mina väskor efter mitt resande. Eller ah, nästan iaf. Har lite kvar. Hatar att packa upp.

Nu ligger jag här i sängen, borde kanske sova snart. Ska köra päronen till Landvetter imöra bitti. (Ja, pappa kom hem igår, åker imöra, kommer hem en vecka senare, för att åka på söndagen igen. Hej, kul att se dig!)

De jävlarna ska åka till St Anton. Utan mig. Men hey, jag åker ju till Hemsedal med ett gott gäng. Och vad är väl backarna i St Anton jämfört med de i Hemsedal..?

 

 

Fick ont i magen idag, så jävla ont. Och i hjärtat. Fick reda på en sak. Inte alls kul. Vill bara lipa. Det kan bara inte vara så, jag vill verkligen inte.. Jag håller alla mina tummar för dig, och att allt ska gå bra. Min älskade vän..




Har för övrigt fått en sambo i nästa vecka. Kanske den bästa.

Love you, my dear!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0