singing bee

Vilken himla tur att jag vaknar vid sju och inte kan somna om när jag egentligen kan sova till tio! 

Men nu kan jag ju packa i lugn och ro, och se till så att jag verkligen får med mig allt jag vill.. Undrar hur många väskor det blir för min del idag?

 

Ligger i sängen. Datorns batteri dör om en stund, då får jag gå upp och käka frukost eftersom jag glömde ta med laddaren in hit igår. Men det gör inte så mycket, är så jävla hungrig ändå.

Som jag sa igår så löste bror min problemet med Ipoden. Så nu är den laddad med bra musik och vägen ner kommer präglas av Paulines och min skönsång. Den ena är värre än den andra,  men vi har kul iaf. Och tror nog att de andra har kul åt oss också. Själva tycker vi nog att det låter jävligt bra.

 

 

1/2

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0