telenor

Dessa jävla telenorförsäljare som bara vill lura på mig massa grejer. Och dum som jag är går jag på det också. Idiot! Först ny mobil och nytt abonnemang. Och nu, mobilt bredband. Men visst, aldrig dumt med mobilt bredband. Då kan jag surfa precis överallt jag vill. Förutom ute i stugan i Dalarna kanske, men det får jag leva med..

 

 

 

Igår färgade vi Carros hår, det gick kanske inte jättebra. Så vi får göra om det idag. Och då ska jag nog köpa nya glajjor

Idag har jag jobbat, sedan åkte jag till Backaplan för att köpa mascara och lösnaglar. Sedan gick jag in på Gina för att hälsa på Emelie. Var kul att se henne igen, får kommer tillbaka imöra och handla det jag lade undan. Så får förhoppningsvis träffa henne imöra igen. Sedan blev jag då pålurad ett mobilt bredband. Sedan åkte jag till Mayra i Angered för att hämta mina skor som jag glömde där sist. Snackade lite, sen kände jag bara att jag var tvungen att åka hem för att vila. Och nej, jag har inte gjort det än. Men snart, mycket snart. Måste hinna sova en liten stund innan träning. Palle hämtar väl mig om en timme lite drygt..

 

Imöra är det våffeldagen. Då mina föräldrar inte är hemma får jag stå för våfflandet själv. Men kul att göra våfflor till bara mig. Nej. Så om någon är sugen på att komma på Våffelkalas imöra så är ni hjärtligt välkomna. Säg bara till, så jag vet hur mycket jag ska köpa åså..

 

Vilostund på G nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0