update

Väldigt dålig uppdatering här på det senaste. Men har knappt vart hemma, och när jag väl har varit hemma så har jag inte haft tid.

 

I tisdags åkte jag hem till Jeffan för att sova. Det var trevligt. Fick bara gå upp tio minuter tidigare än vad jag hade gjort om jag sovit hemma. När jag kom hem efter jobbet lade jag mig i soffan för att sova. Sen åkte jag hem till familjen Grgic. Käkade först Pitta (stavas det så?) och sedan åkte vi för att titta på RIK och Nords juniorer. RIK vann hyffsat stort. Robban var där också, har inte träffat honom sen Åhus typ.. Tillbringade sedan natten i Annas säng, dock ensam.

 

Torsdag efter jobbet hade Pauline och jag mycket att fixa. Jag fick åka hem och hämta korten till tränarna bla. Sedan till blomsteraffären för att fixa buketter. Efter det var det träning, minihandboll. Mitt lag hade vunnit om inte det vinnande laget hade fuskat. Det var kul när alla satt och skrek: "FUSK! FUSK! FUSK! FUSK!" när Mikael berättade vilka som vann..

 

Igår var det så stressigt så jag bara ville sätta mig ner och gråta. Det började med att jag hade glömt plånboken så mitt besök på systemet blev inte när jag hade velat ha det. Sen fick jag köra Martina in till stan (när jag inte hann egentligen, men vad gör man inte för sina vänner?) för att Palle inte kunde. Dåligt. Sedan hem och hämta plånboken  för att bege sig till systemet där det var 30 min kö. Hann jag ens hem och packa allt innan Jeffan och Natta stod utanför mitt hem med dunkadunka musik?

Åkte sedan hem till Jimman och fixade oss. Efter ett tag dök till och med Jimman upp. Sedan kom också Calle, Elin, Moses, Mayra och Jennifer. Vi tjejer och Moses åkte sedan in till stan, begav oss till Valand. Där var det riktigt kul, som vanligt. Jag dansade hela kvällen/natten. Det kom till och med fram en kille som sa det till mig, att varje gång han såg mig så dansade jag. Sen lade han också till att han tittade rätt mycket på mig. Haha!

 

 

Jag tycker för övrigt det är jättekul när Sävehof-tjejer stannar upp, pekar på mig och sedan säger något. Det är sådant som kan göra min dag/kväll. Jag kan inte annat än att skratta högt åt det, och det gjorde jag igår. Och nu när jag tänker på det börjar jag le igen. Haha.

 

Kom väl hem vid fyra tiden och somnade näst intill direkt.

ciao


Kommentarer
Postat av: carro

men som han sa, kan man vinna på fusk är man ju ännu bättre MOHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2009-03-28 @ 14:09:35
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0