you are my man

Åh, vad jag är trött.

Åkte in till stan efter jobbet idag. Skulle kolla på ett par ljusa jeansshorts på Gina, och ett par andra skitsnygga jeans på Bik Bok. Jeansshortsen var inte så snygga på, inte på mig iaf. Sen hittade jag inte heller de snygga jeansen på Bik Bok, köpte istället en turkosblå tjocktröja och ett långt aprikosfärgat linne. Sedan gick jag till Carlings och köpte aprikosfärgade byxor, typ chinos och en till blå tjocktröja. Det roliga är att tjocktröjorna ser ungefär likadana ut, bara olika nyanser av blått. (visar bilder lite senare).

 

Åkte sedan och hämtade mamma, lade fram att jag var godissugen så vi åkte till 4-gott och köpte massa godis.

Efter det körde vi hem och fixa i mina pärmar här hemma. Papper hit och papper dit. Men vi blev klara till slut.

Sedan slog vi oss ner i soffan framför handbollen. Lite kul att min man (Bååk), Sannas man (Zacke) och Soffies man (Aren) är på plan och tv samtidigt. 

 

Var tänkt att mor och jag skulle käka våfflor idag, men vi flyttar det till imöra. Så ikväll blir det att möla godis till handbollen. Sedan kommer ju också Christine och Brothers & Sisters. Desperate Housewives har jag ju redan sett, annars hade jag tittat på det också.

 

Hungrig som faan är jag också. Får slänga i mig något bra också, inte bara godis.

Crap!

 

Nu ska jag gå mannekäng för min moder. Hepåre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0