you should be proud..

Bella gnällde lite om dålig uppdatering.. Men trot eller ej, jag har skaffat ett liv. NOT!

 

Galan igår var så bra. Både sorglig, vacker och rolig. Filmen om Sara och Jennie fick mig att fälla en och annan tår. Så även bilderna på Bosse. Sen när Jonas Gardell berömde Sara, då var det också svårt att hålla tårarna borta. Annars var det skönsång av Nicole, grym dans av några tjejer och Nöjeskompaniet stod för underhållning. 

Jag måste bara säga: Jonas Gardell. Såå jävla bra. Han var så rolig. Hans minspel och gester. För att inte tala om skämten. Jag skrattade så jag grät. Svårt att förklara för er som inte var där. Väldigt fin gala. Sara och de andra tjejerna ska vara riktigt stolta över vad de har lyckats åstadkomma..

 

Sedan åkte jag med Marlena och Axel hem. Axel var något speedad, och Marlena blev blinkad (den stackaren).

Kom hem inatt, orkade därför inte jobba idag. Istället har jag legat i soffan och tittat på Så ska det låta, NCIS och Mästarnas Mästare. Sedan kom Palle förbi och vi fixade kort till tränarna. Sedan gick jag upp till centrum, köpte mig en kebabrulle för att sedan vandra vidare till hallen. Umgicks lite med de andra i laget samtidigt som jag tryckte i mig rullen innan det var dags att åka iväg till Uddevalla och spela match. Och vilken match vi gör, snacka om upphämtning. Första halvlek var väl inge vidare, vi låg under med 15-9 i halvlek. Det tar 9 minuter i andra innan de gör deras första mål för den halvleken. Snacka om murförsvar och murmålvakt. Och då hade vi gjort fem mål. Sedan tutade vi på. Sara Veteli gör sista målet med mindre än en minut kvar, och vi håller sedan undan de jävlarna. Så jävla gott med vinst! 

Cider på söndag!

 

Jobb imöra. Därför blire god natt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0