uglypeople.com

Du verkar ha svårt att komma på saker att säga.. Eller?

 

 

Första träningen sedan sist. Känner fortfarande av min bakishet (kan man säga så?).

Anyway, rolig träning. Jag fick skjuta massa kantskott. Det var Jessica och jag mot varandra. Jag tror faktiskt att jag vann, dock gjorde hon snyggare mål. Men det var inte det vi tävlade om..

Kändes skönt, tror aldrig jag gjort så många mål på en träning från kanten tidigare. Och då har jag ändå spelat kant nästan hela mitt liv, senast förra säsongen. Men det var skönt, för nu när jag inte är kant längre så kände jag inte pressen att jag måste sätta. Istället var jag lugn och bara la in bollarna. Så det var kul!

 

Efter träningen idag körde Jeffan hem mig. När jag satt hemma och tittade på tv ringde Maria Löfgren och frågade om hon fick låna våran bil för att hämta Mikael i ÖHK-hallen. Då kom jag på att jag hade ju kört i morse till jobbet, och sedan direkt till träningen. Så det var bara för oss att vandra upp till hallen för att hämta bilen. Så jävla onödigt. Ibland förstår jag inte hur jag tänker, om jag ens tänker. Sedan åkte jag med och hämtade Mikael och sedan plockade vi upp min mamma på vägen. Men är fortfarande trött på mig själv att jag glömde bilen. Palla det.

 

Sen är jag jävligt trött också. Var uppe tidigt i morse, för tidigt. Jag skulle ju jobba, men visste inte vilken tid. Man börjar alltid sju, halv åtta eller åtta. Och jag tänkte att om jag skulle börja sju så måste jag vara där klockan sju, annars hade någon fått öppna ensam och det funkar inte så. 

Så jag åkte dit till klockan sju. När tror ni att jag började då? Just det, klockan åtta. Så där satt jag i en timme och käkade frukost och bara tog det lugnt. Ganska skönt dock, hade ju inte kunnat somna om ändå. 

Imöra börjar jag åtta iaf, det är jag säker på!


Kommentarer
Postat av: Anonym

4

2009-03-09 @ 21:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0