tired tired

Faan vad jag är trött. Inte så konstigt kanske. Sov fyra timmar inatt, och har varit uppe sen klockan sex. Tror inte att jag vill berätta varför jag sov så lite. Inte nu iaf. Det är jag för trött för.

 

Idag har jag jobbat. Efter jobbet var det tänkt att jag skulle träna, men mådde inte jättebra så hoppade den. Istället gick jag en snabbis på stan med Tanja för att köpa present till Sara. Hittade ett par görfina öronhängen (man säger så där hon kommer ifrån) från Snö som jag köpte till henne. Sedan åkte vi till Lundbystrand för att titta på Sara och de andra. Var kul att se så många bra spelare samtidigt. Alltid kul med sånt, även om man alltid undrar vad vissa gör där. Men så är det alltid.. Men var iaf kul att träffa Johanna igen. Så jävla bra tjej. Och skitsnygga ben! (eller hur, Tanja)

När deras träning var slut fick Sara sin present och vi pratade lite. Gud vad jag har saknat henne. Men det ska bli skönt att komma ner till de snart.

 

Efter att ha snackat med Sara åkte Tanja, Simon och jag in mot stan. Stannade på Backaplan för att käka lite kebab. Inte den godaste kanske, men ändå. Tanja och jag åkte sedan till Lisebergshallen för att kolla på ett västsvenskt derby, RIK-Alingsås. RIK vann till slut. Marielle dök upp under matchen och vi tjötade en hel del. Så jävla skön. Tråkigt att man inte träffas så ofta längre.

Efter matchen gick jag bort till min Sara (Hassling) och sa hej. Den jäveln som kom hem från Gran Canaria i lördags. Så himla orättvist. But I love her anyway.. And her big ears to.

 

 

Tog sedan bussen hem ihop med massa Kärrafolk. Det var en trevlig bussfärd vill jag lova. Men nu är jag hemma, ligger i sängen och är dötrött. Så det är dags för mig att säga god natt. 

Oj, såg först nu hur mycket klockan var. Jävla skit.


Kommentarer
Postat av: LAJNEN

nr tio där min idol

2009-03-03 @ 00:16:02
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0