please forgive me

Gårdagen blev inte riktigt som planerat, men det var riktigt trevligt ändå. 

Damerna spelade lika mot Hisingen, men serien vanns av oss ändå. Mohaha!

Sedan åkte jag hem till mig ihop med Annie och käkade donkenmat. Sedan begav vi oss upp till hallen. Där vann herrarna riktigt stort mot Eslöv, mäkta imponerande match. Dock gick de inte upp till Allsvenskan direkt, utan får kvala då Kropps vann över H65 med en boll. Lite surt att H65 ledde hela matchen. Med en minut kvar stod det lika, H65 sköt och skottet tog i stolpen sen rullade bollen på mållinjen. Målvakten tog bollen och kastade den till en utespelare i Kropps som kontrade och den jäveln satte bollen. Så gick det till enligt rykten. Men man ska inte tro på allt man hör..

 

Efter matchen var det middag uppe på Glasterrassen för damerna och herrarna. Efteråt blev jag erbjuden en semla och eftersom jag älskar allt som man kan ha i munnen tackade jag absolut inte nej. När semlan var uppäten körde Maggan hem mig där jag fick packa min väska fort. Tycker att jag var riktigt snabb, tror inte Maggan gjorde det då hon hade stängt av motorn när jag kom tillbaka.. Åkte sedan hem till familjen Toft där resten av kvällen spenderades. Vi kollade på fotboll, Parlamentet, Så ska det låta och Beck. Mycket trevligt. Peter och Björn åkte även in till Seven Eleven för att köpa brownies. Och alla vet ju vad jag tycker om brownies.. MUMS!

 

 

Sedan sov vi, efter mycket pratande.

 

Idag har jag bara jobbat. Sitter hemma här och är jättetrött. Caroline kommer hit efter sin träning ikväll. Ska bli mysigt..

Hemsedal verkar förövrigt bli ett jävla gött gäng. Och det blir bara fler och fler som ansluter sig..

 

 

Jag är jävligt ledsen. Tror att det är kört för mig med P Toft. Det hände någonting igår kväll, precis innan vi skulle lägga oss. Jag skäms för mycket för att prata om det än. Jag ångrar det innerligt, det hade inte behövt att hända. Men nu gjorde det det, och det finns tyvärr inget jag kan göra för att göra det ogjort.

Fast han kanske kan leva med det, leva med den vetskapen. Jag skulle ju nog kunna tänka mig att leva med honom trots att han snoozar för mycket. Han snoozar länge, tillräckligt länge för att det ska vara irriterande. Men, jag kan leva med det..


Kommentarer
Postat av: Vickan

nej världens goaste vaniljyoghurt :)

2009-03-23 @ 22:43:58
URL: http://vicktorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0