partynight

Haha. Vad hände igår egentligen? Det är bara sånt som kan hända Jessica och mig. Men det är roligt.

 

Gårdagskvällen började hemma hos Jessica med middag. De inbjudna var Carro, Linn, Cissi, Charlotte och Micha. Efter maten slöt även Moa upp med oss. Vi pratade mycket, spelade lite spel, drack dricka och lekte lekar. Sedan skrattade vi en hel del, mest åt Moa. Det var så himla roligt. Jag skrattade så jag kiknade, ögonen rann och luften tog slut..

 



vems lillebror är det?

 

Efter ett tag tog vi bussen in till stan. Där begav vi (Jessica, Linn, Micha och jag) oss till Valand och det var riktigt roligt. Vi fortsatte vårt drickande och började med dansandet. Vi träffade även Putte, älskade Putte. Satt och tjötade med honom ett tag, Sedan gick Jessica och jag till Parkan där vi träffade annat bra folk. Carro, som jag inte träffat sen jag vet inte när. Ska kanske träffas och ta en fika i veckan..

 

När vi gick från Parkan åkte vi iväg på efterfest i Johanneberg med några hockeysnubbar. Trevligt, men ack vad trött man var. Sedan kom Aleks och körde oss hem till Jessica, så vi var hemma strax innan nio på morgonen. Ja, det blev en VÄLDIGT sen kväll. Men det var roligt. Ofta man är ute till klockan nio. Haha. Men, det är väl sånt som händer Jessica och mig. Vad som helst kan hända när vi är inblandade. Och det är det som är så jävla bra!

 

Idag har det inte hänt så mycket. Kollade på RIK-Sävehof på tv. Sedan lagade vi mat, mor och jag.

När man gått en hel dag, sådär halvbakis, och inte känt något sug efter mat och när matsuget äntligen kommer igen, då är nog ta mig faan maten som godast! Finns nog inget godare..

 

Linn och jag hade några djupa samtal under kvällen. Hon är en klok kvinna med vettiga åsikter. Och hon berömde mig för min inställning till livet och till mig. Sen kan hon ha fixat en back-up plan till mig senare i livet. Men jag hoppas inte att det blir så, vill att hon och Robin ska förbli ett par. Så söta som de är.

Men jag gillar verkligen Linn!



en klok kvinna med vettiga åsikter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0