visitors

Jag som bara skulle sov en kort, kort stund. Istället blev det först en halvtimme kanske, sen ytterligare en halvtimme ungefär. Inte bra. Hade kunnat sova mer, men det får jag bara inte göra. Lär bli svårt att sova ikväll nu. Fast egentligen, med tanke på att jag inte sovit bra de senaste dagarna kanske jag kan somna ändå. Hoppas det.

 

Så. Nu har både Jennie och Sara lämnat Göteborg. Känns trist, men jag får träffa de snart igen. Förhoppningsvis nästa helg. Men nu till helgen kommer Soffie & Sanna. Sannisen stannar hela helgen, vet inte om Soffie har bestämt än hur hon ska göra. Oavsett vad så är jag glad att jag får träffa de igen.

 

 

Jo. I söndags var jag ju på bio. Såg på Män som hatar kvinnor. Det var Natta, Rickard, Oscar, Mayra och jag. Anyway. Filmen var så jävla bra. Helt sinnes. Även fast jag inte har läst boken så var filmen bra. Det enda som jag inte tyckte om var några händelser i filmen, jag ville skrika och jag ville gråta. Men satt bara tyst med händerna i ansiktet. Ville inte titta, men ville ändå. Usch. Det är verkligen något jag hatar, men det tillhörde ju filmen..

Så jag rekommenderar alla att se den. Ni bara måste göra det!  För mig är det redan en favoritfilm. Snacka om att jag kommer att se de andra filmerna också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0