i'm gonna miss you forever

På min Ipod står det att man måste mata ut innan man kopplar från den. Hur ska man kunna göra det om datorn inte ens hittar den? Och nu sitter den inte i heller, hur ska jag då kunna mata ut den? Jävla skitgrej.

Och den som skulle stå får musikunderhållningen imöra. Får ringa bror och se om han kan hjälpa mig, det brukar han kunna göra.

 

Iaf. Imöra åker vi till (som Carro sa) varmare breddgrader. Ett mellanstopp i Helsingborg för att hälsa på Palles moster och för att besöka Systemet. Maria måste ladda upp för helgen, även denna helgen kommer att bli en tuff helg. Det blir det alltid med Soffie. Undrar om det är hon som har dålig inflytande på mig, eller tvärtom?

 

 

Är så kul när man får höra att man inte märker på mig om jag är packad eller ej, för jag är alltid så sjuk. För mig är det positivt, jag behöver inte en jävla massa sprit för att kunna bjuda på mig själv. Jag är rolig som jag är liksom. 

 

Åh, vad jag vill hetsa dig. Hade vart så himla kul. Men det gör jag inte. Är lite mognare än vad du är. Så sorry. Jag bryr mig inte ens om vad du säger, lilla vän..

 

 

Packar nu iaf. Det går väl sådär bra. Lite av kläderna ligger i tvätten. Men hur ska jag kunna veta nu idag vad jag känner för att ta på mig i nästa vecka. Och vad ska jag ha på mig på kvällarna i helgen? Och på galan på onsdag? Ska ju kanske bli ett kärt återseende med Linus. Jag vet att Soffie gärna vill att vi träffar honom. Men för mig spelar det ingen roll, bara jag är med henne.

 

Karlshamn snart också. Jävla flängade för min del. Och kanske blir det mer. Beroende på utgången av helgen. Som vi konstaterade idag: "Ingen fest utan Sköld".

 

Inte ens 1

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0