tired, tired, tired

Sista matchen för säsongen, vinst även där. Snacka om att det gått bra för oss det senaste. Om man inte räknar med Önnered matchen, som vi skulle glömma ju, har vi 6 raka segrar (om jag inte minns helt fel?)

 

Är för trött på skiten för att orka ta upp det. Förstår bara inte varför du beter dig som du gör..

 

Ikväll är det samkväm med Jessie, Kåson och Malin. Sen kanske jag svänger in hos Toften & co. Får se vart kvällen slutar..

Nu ska jag iaf sova en stund innan jag ska plocka upp Jessie.

 

Förresten. Ishockey, hockey och fotboll på tv samtidigt.. Blåvitt spelar, klart att man väljer det framför allt då.

 

Tack, mina vänner. Tack för att ni finns och för att ni är så underbara.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

6 raka vinster, tycker vi borde få 6 cider då alltså :D

/holmberg

2009-03-21 @ 17:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0