wont change a thing

Då internet har legat nere hemma hos familjen Fagberg har det varit dåligt med uppdateringar på denna sida. Men det får ni leva med. Här kommer en lite kort uppdatering om vad som hänt de senaste dagarna.


Fredag: Vi kom iväg till slut. Fast det blev inte med Jeffans bil, vi fick ta hennes pärons bil istället. Resgänget var: Jennifer, Maria, Andreas, Pauline och Jasmin. Åkte till Palles moster i Helsingborg. Där käkade vi potatismos (I love it!) och köttbullar. Sedan fick vi glass och ananas, därefter serverades det semlor. Att vi inte rullade ut därifrån är ett under.

Letade sedan förgäves efter signalhorn. Jasmin spydde också, så vi fick handla lite kläder på Center Syd. Kärras match gick inge vidare. Jag åkte sedan hem till Soffie och käkade grillat. Gott. Sedan var det god natt.


Lördag: Soffie och jag fixade oss. Försökte få tag i trumman i Norrevång, men vaktisen var inte där. Så vi fick vara trummlösa. Kom lite sent till matchen, som Kärra förlorade. En snabbis in till Lund för att besöka Systemet bla. Jag kollade sedan på Karlshamn-Lundagård, Karlshamn vann. Soffie kollade på annan match. Men jag satt med Eslövpacket, sen dök även Pernilla upp. Soffie, Pernilla och jag stack till Nova Lund för att käka lite och snacka lite skit. Det var gött. Sedan tillbaka till Idrottshallen för att se Kärra förlora mot Sävehof.

Åkte sedan hem till Soffie och tog det lite lugnt. Planerade för kvällen. Sedan fick vi slänga i oss maten och slänga på oss sminket. Åkte sedan till någon för att kolla på Melodifestivalen, vad hände där liksom?

När den var slut och Marlena hade vunnit åkte vi in till Lund. Där träffade vi RIK-killarna, Sanna och annat löst folk. Vi hade en riktigt trevlig kväll där på Mynta. Sedan mötte Soffie och jag upp några kompisar till henne som lagade makaroner till oss hemma hos Soffies syster, där hon och jag skulle sova. Faan vad mycket salt han hällde på.


Söndag: Klockan ringde 09.00 - inte kul! Vi skulle se Karlshamn-Sävehof. Tyvärr förlorade Karlshamn. Sedan var det dags att se Kärra vinna sin första match för helgen, mot Lundagård. Palle och jag tyckte att de skulle tacka publiken, vilket de gjorde till slut. Satt sedan i FoF Arenan och väntade på att finalen skulle dra igång. Jag fick sitta med Hagmans tröja hela matchen!! Visst den var svettig åså, men det var det värt.

Skuru vann finalen mot Sävehof, så rätt.

Av de tre lagen jag hejade på under helgen, gick det bra för två av de. Dock inte det laget jag hoppades på mest, men så kan det gå ibland. Skuru vann (som jag hade tippat), Karlshamn kom på tredje plats och Kärra på en sjunde plats.


Efter prisutdelningen åkte jag med Karlshamnsbussen till just Karlshamn. Där bjöds det på kladdig mat. På kvällen kom Foppa förbi och vi tittade på Beck..


Måndag: Jennie och jag gick på stan ett tag, käkade lunch och sedan gick hon iväg till jobbet. Jag skulle träffa Sara, så skulle bara fördriva tiden tills Sara kom in. Inte bra för plånboken. Jag köpte mig en klänning, en kofta och ett par jeansshorts. Men det var bra inköp. Sedan kom Sara in och vi skulle hitta skor till henne. Vi hittade ett par skitsnygga, dock inte i hennes storlek. Konstigt att alla skor i strl 36-37 är slut, har alla små fötter i Karlshamn? Till slut hittade vi ett snyggt par i hennes storlek som hon köpte. Efter det gick vi och solade, skönt. När vi kom hem stod maten på bordet. Sedan tog vi det bara lugnt på kvällen. Käkade godis och skreksjöng i bilen. Underbart!

(Eftersom jag inte sitter vid min dator blir det ett bildlöst inlägg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0