#@%!!!!

Jag är så arg. Förbannad. Så arg så att hälften kunde vara nog!
Vad faan sysslar du med!? Jävla idiot! Fanskap!


Min första reaktion var: "Prata aldrig med mig igen, jävla idiot!".
Man kanske hade förväntat sig att jag skulle bli ledsen, men jag är bara arg.
Inte det minsta ledsen! Kanske kommer det, kanske inte.
Men ilskan verkar inte vilja ta slut iaf.
Hade vart bra om jag hade haft en boxningsäck hemma.
Då hade den nog gått sönder.

Och det värsta av allt, du förstörde Så ska det låta för mig. Det gör man inte ostraffat!
Jag kunde inte ens njuta av mitt favoritprogram! Och allt pga dig!
Dig, dig, DIG!


Jag vill bara öppna dörren och skrika. Skrika högt och länge.
Tror ingen förstår hur jävla arg jag är..


Ändrar meningen:
"jag skulle ge dig allting du pekar på
men bara när du inte hör vågar jag säga så"

till

"jag skulle be dig dra åt helvete
och hoppas du gör det när jag säger så"


Jävla idiotjävel!


Var riktigt längsedan jag var såhär arg, om jag ens vart det någon gång.
Tur att jag är ensam hemma nu, annars hade jag inte vart rolig att ha och göra med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0