handball

Trött, trött, trött.
Varit i LundbyStrand sedan halv elva i morse. Var inte tänkt att jag skulle vara där så tidigt, men då det regnade när jag gick upp idag hörde jag av mig till Mikael och det visade sig att Viktor skulle köra in. Så jag åkte med mysmåndag-gänget in till Lundbystrand. Hängde ett tag med Hagman, sedan med Hanna. Vi gick sedan iväg på en promenad, Hanna och jag, och käkade lunch. God lasagne.


Sedan har jag bara suttit och kollat på handboll. Och nej, det har inte varit någon bra handboll. Brukar inte vara det på GymnasieSM sådär. Men det är ändå kul att träffa massa folk. Som Hanna sa:
"Jag skulle ockå vilja känna så mycket folk som du gör!".

Knödde sedan in mig i en bil med Kenny, Kigge, Mackan och Kalle. Trångt, men ack så mysigt..

Nu ska jag nog sova lite middag innan det blir att gå upp på övervåningen för att se Manchester United spöa skiten ur Arsenal, och sedan gå till final i Champions League.


Och nu hoppas jag absolut att Barcelona åker ut, av hela mitt hjärta.
Egentligen hade jag velat ha Barca och United i final, men inte nu.
Och det är bara för att jag är så jävla arg och irriterad på Dig!


Och nu har biljetterna till Turkiet i sommar kommit.
Så jävla ball kommer det att bli, helt underbara människor åker jag med.
Bara massa favoriter, kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0