happening

Fredagskvällen hos Steffi var dunder. Blev dock lite tråkigare när vi stack ut, vi kunde stannat kvar hela kvällen..

Igår åkte mor och jag till landet för att fixa lite. Vi klippte gräs, krattade och stod i. Mormor hjälpte också till.
Sedan en snabbis in i duschen för att sedan göra sig i ordning. Vi åkte därefter hem till Jeffan på kalas. Det var trevligt.
Natta, Jeffan, Jenny (Jeffans kusin) och jag åkte sedan in till Stenungsund och gick till HK. Fick där träffat Jonas (Jeffans "pojkvän") för första gången. En riktigt trevlig grabb. Jag fick också träffat min man som jag ska ga två barn ihop med.
Så det var en lyckad kväll, som ni nog förstår. Kvällen avslutades på Sibylla innan Natta och jag begav oss hem till Jeffan för att sova. Vi möttes av Catta och min mamma som suttit uppe och tjötat hela kvällen.

Idag ska jag iväg och jobba. Börjar om två timmar typ. Så får fixa till mig och sen käka något. Kan bara inte bestämma om det blir pizza eller donken. Det blir nog pizza. Mums.


Smell you later..

Kommentarer
Postat av: C.S

petitesser maria :P skiter fullständigt i vad ett tandskydd kostar faktiskt. tror ändå inte dom kommer tvinga mig att skicka ett till dem

2009-05-17 @ 19:32:11
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0