home sweet home

Linköping är en riktigt jävla mysig stad. Där skulle jag kunna tänka mig att bo, om jag nu då inte redan hade planerat vart jag ska bo i resten av mitt liv..
Det har vart en helg med mycket skratt, fint väder, flyttande och sömn. Så himla skönt att verkligen somna i tid och få sova ut. Dock hade jag svårt att sova första natten då Thereses katt satt precis vid mitt huvud. Jag vågade inte stänga igen ögonen.

Vi var ute och åt igår förresten, och på storbildsskärm visades El Classico. Shit, vilken match. Barcelona spöade verkligen skiten ur Real Madrid. Jag var inte så delaktig i samtalen runt bordet, men det skiter jag i när det är fotboll på tv.. Och speciellt när Barcelona är så grymma som de var igår. Egentligen vill jag inte erkänna att jag tycker att Barca var bra eftersom jag alltid hetsar min kära vän att Barca inte är något att ha. Så säg inget till honom..


Idag har jag shoppat lite. Köpte en tshirt och en blårandig klänning.
Sedan var det ett glassbesök hos Bosses Glassbar. När vi hade tryckt i oss glassen bar det av hemåt för att titta på Alingsås-Hammarby. Yes, blå seger. Och min Sara syntes i snygg tunika i direktsänd tv också.
Efter den matchen käkade vi fort, sedan kollade jag lite på Sävehof-GUIF. Även fast jag har en hel del kompisar i Sävehof höll jag på GUIF. Tycker det är roligt när det blir skrällar och oväntat åså. Så nu när det är Alingsås-GUIF i final blir jag glad. Hade gärna haft Eslöv-Västerås i final på damsidan, men ingen kan rå på varken Skövde eller Sävehof än. Men snart kanske.
Förhoppningsvis.

Nu ska jag nog försöka sova.
Trött som sadan.

Kommentarer
Postat av: Vickan

omeeeh, jag vill ju ha naturligt långt :)

2009-05-04 @ 13:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0