in Linköping

Väldigt dålig uppdatering igår. Jag ber om ursäkt. Var tänkt att jag skulle skriva i bilen på väg till Linköping, men smart som jag är glömde jag min dongel hemma. (Smartass!) Och när vi väl kom upp så fanns det inget tillfälle att sitta här.

Är alltså uppe i Linköping för att hjälpa bror och Therese med att flytta in i deras lägenhet. Det går jättebra då nästan allt redan är klart.

Valborgsmässoafton spenderades hemma hos Mayra för att fira henne. Var god mat, dryck och trevligt folk.
Sedan åkte vi in till stan och fastnade på Valand. Dock hade jag sån himla magvärk att Natta tyckte att vi skulle åka hem. Så vid två tiden gick vi från Valand och var väl hemma vid tre, med ett stopp på Kebaben där emellan.
Hade iaf en riktigt trevlig kväll med underbara människor. McShit, Patrik och jag hade det roligt bak i bilen iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0