isn't she lovely?

För er som inte vet så läser jag till biokemistChalmers.
Eller inte. Det var iaf vad Steffis kompisar från skolan trodde.
Visst, jag hade säkert klarat av det. Men palla plugga så mycket och så länge.
Blä.


Snart får jag bege mig. Ska in till mamma och byta bil.
Efter jobbet ska jag plocka upp min kära vän Jennie
för att umgås med henne.
Hoppas bara inte att jag behöver jobba imöra på dagen då..

Pratade lite om resor förut. Jag vill ut och resa, vill se världen.
Australien, Thailand, mer Karibien..
Sa att jag ska ut och resa, vet bara inte med vem.
Då fick jag det här svaret:

"men res med någon som tycker du är kanon söt,
tycker om ditt skratt och älskar din personlighet
typ mig
"


Man blir så glad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0