little gets bigger

Jag känner mig som en tant nu..
Men Gud vad fort ungdomarna växer upp.

Idag är min lillebror Mikael på bal. Mikael Löfgren, som var nykläckt första gången vi träffades. Min storebror, som inte var allt för stor då, ringde på hemma hos familjen Löfgren och frågade om de ville komma upp på lite glass. (vi bodde då i lägenheten över de och hade aldrig träffat de innan) Familjen Löfgren lämnade oss vid sextiden på morgonen efter. Detta var år 1990 sedan dess har vi hållit ihop. Mikael har varit som en lillebror för mig. Och idag, stod han så fin i kostym och höll om en liten flicka så fin. Balklädda och vackra. Och jag kände bara: "Så stor du har blivit, lille vän.."


Kommentarer
Postat av: Sofi

Vi har allt en hunk till lillebror!

2009-05-12 @ 00:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0