long day tomorrow

Idag har det verkligen känts som att det har varit lördag; frukost med familjen, mamma och jag åkte till Backaplan för att gå lite ärenden, vart ledig hela dagen.. Sedan var det hem och fixa lite inför imöra.
När jag stod i valde mellan utgång och att titta på när Jessica spelade fotboll ringde de från LSS (de företaget jag är anställd hos) och frågade om jag kunde jobba hos någon annan än min vanliga brukare. Jag tvekade inte, utan sa ja direkt. Så mellan fyra och halv elva har jag jobbat. Och oj, vad jag har haft skoj!
Var hos ett par, och mannen i familjen var så himlans rolig. Kvinnan var också rolig, dock inte lika rolig som mannen.



Kom precis hem, är dödstrött. Blir en lång dag imöra också.
Blir väl att gå och lägga sig snart. Väldigt snart. Känner jag mig själv kommer jag ju inte somna på ett tag ändå. Men då vilar jag ju iaf..



Vickan är söt.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0