no matter what

Var väldigt dåligt bloggande av mig igår, men jag hade verkligen inte tid.

Igår spenderades en lång stund i Lundystrand med en jävla massa handbollstittande. Var så trött på det i slutet, att jag ville spy typ. Men det gjorde jag inte. Fick iaf träffat min underbara Elin som vart i USA i 4 månader. Snacka om att hon varit saknad. Sedan dök även min Sara upp. Och vad glad jag blev att se henne då! Får förhoppningsvis träffa henne i helgen också..

Efter allt handbollstittande åkte Marielle och jag hem till Kärra. Köpte chirre, godis, dip, dricka och hyrde film. Johan Glans World Tour of Skåne. Så jävla roligt, skrattade så jag grät. Johan Glans är en av toppkomikerna. Såg förresten honom och David Batra i Linköping i söndags.

Anyway. Vi satt hemma hos Elin och tryckte i oss allt till filmen. Sedan hämtade Jeffan mig och vi åkte hem till mig. Kollade på fotboll, tyvärr vann Barcelona. Ett skott på mål på 95 minuter, och de gör mål! Det finns ju inte.. Så himla surt.
Jag vet att jag egentligen håller på Barcelona i gårdagens läge, men just nu kan jag bara inte hålla på de! (de flesta förstår nog varför)
Men, nu finns det bara en sak. KROSSA BARCA I FINALEN!

Idag har Jeffus och jag varit i Partille hos Camilla och fixat Jeffans hår. Och jag blev så sugen, så jag ska fixa mitt imöra också. Så jävla gott, så laddad. Efter besöket gick vi en sväng på Allum. Handlade upp oss för helgen, nu är vi beredda att ta Stockholm med storm.





Kommentarer
Postat av: Broström

Yeah! Vi ses på lördag! =)

2009-05-07 @ 16:36:22
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0