nuts!

Jag och min kära vän Vicktoria diskuterade det här med killar;
Alltid har det varit så att jag bara låtit det vara, låtit killarna ta första steget. Alltså låtit killarna "ragga" och sköta det hårda jobbet. Detta har resulterat i en del puckon, eller som Vickan uttryckte det:
"Efterblivna killar dras till dig av någon konstig anledning".
Och jag kan bara hålla med.

Men nu ska det bli slut på det. Istället ska jag bege mig ut på jakt. Nu är det min tur att jaga de jag vill ha, istället för att de som vill ha mig jagar mig. Och då kanske, kanske jag slipper de efterblivna nötterna.

Så se upp ni därute!

Kommentarer
Postat av: Broström

Helt rätt inställning. ;)

2009-05-06 @ 01:37:37
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg
Postat av: sara hasl

baaaby, me love u

2009-05-06 @ 21:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0