partynight?

Trött, trött, trött.
Var inte tänkt att jag skulle jobba idag, men de ringde mig vid halv åtta. De ville inte ringa mig egentligen, eftersom jag då bara har haft en dag ledigt denna vecka sedan i söndags (ska ju jobba alla dagar som är kvar denna vecka). Men jag fick ställa upp och en timme senare satt jag i Floda. Dagen har iofs flutit på ganska så snabbt.
Så nu sitter jag här. Ska försöka sova lite innan jag går in i duschen. Sedan blir det väl att fixa till sig + att käka mat. Efter det får vi se vad som händer, men det lutar åt att svänga de lurviga..

Imöra är det jobb 16-22
Fredag: 8-15.30
Lördag: 19-08
Söndag: 19-08

(det är nu ni ska säga/tänka: som om jag bryr mig..)


Sen kommer jag vara mycket tröttare än vad jag är nu. Fy faan asså.
Men sånt är livet, take it or leave it.

Sleep tight, everybody

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0