phone

Igår kväll när jag gick och lade mig stängde jag av ljudet på mobilen. Jag stängde också av vibratorn på telefonen, för att jag inte skulle vakna av den när någon ringde. Jag ville helt enkelt inte jobba idag..
Tror ni inte att de jävlarna ringer hem tlll mig då? Jojo. Och ringsignalen i mitt rum är inte att leka med. Den tar inte slut fastän någon annan har lyft på luren någonstans i huset. Nej nej, den ska spela klart sin jävla melodi..
Första samtalet fick jag ta emot tio i sju. Var det lätt att somna om efter det, när det kändes som att huset skulle blåsa bort tro? Nej, det var det inte. Men somnade till slut. Och sen, kvart över åtta, ringer ju nästa ställe hem också, eftersom jag inte svarar på mobilen. Varken pappa eller jag gick upp för att svara, så vi missade det. Men självklart pratade de in. Hade det vart Novalie så hade hon gett upp efter att jag inte svarade på mobilen..

Men nu ska jag upp snart ändå. Bussen går 09.43. Nu sjunger Caroline Aronsson och det är dags att gå upp. Väskan ska packas, jag ska fixas och locket ska sättas på brunn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0