sad but true

Först och främst vill jag bara tacka för alla kommentarer jag får hela tiden. Det är verkligen jättekul att läsa och få respons på det jag skriver..

Idag blev det jobb ute i Floda mellan åtta och fem. Sedan fick jag plocka upp mamma. Köpte ett par örhängen också..
For hem och åt, efter det blev det lite One Tree Hill tittande. Det var ett sådan lipavsnitt den här gången. Men jag gillar det..

Imöra är det gym klockan tio med Caroline. Sedan blir det en sväng på stan med min kära vän Annie Toft. Blir väl en lunch på vårt ställe. Hoppas på fint väder så vi kan sitta och titta på folk..

På kvällen sen, då gäller det. Champions League final, Barcelona-Manchester United. Min drömfinal. Hoppas bara att United går segrande ur striden. Det finns inget annat. Isåfall måste jag gå under jorden, och det vill jag inte. Inte just nu.


imöra kan någon av dessa grabbar bli en hjälte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0