spending my time

Det var trevligt igår kväll. Trots att det bara var mor, far och jag. Men det är inte så dåligt sällskap det där heller. När det var dags att sova svor jag högt. Sängen var hård, kudden var obefintlig, den andra kudden var för hög.. Ja, det var inte mycket som stämde. Men samtidigt är det lite av charmen såhär på landet i gamla hus. Så trots att jag vaknade med nackont och sovit i en obekväm säng, så är jag glad att jag är här på landet..

Om cirka en och en halvtimme ska vi hem till farmor och farfar på fika. Klockan tjugo över ett fikar de varje dag, om de är hemma vill säga. Vilket de oftast är. Så om man vill hälsa på de, brukar man komma vid tjugo över ett. Alltid goda kakor och bullar.
Mor och far har åkt iväg med lastbilen för tat slänga saker på tippen. Så här sitter jag själv. Men det är skönt. Hade det inte båst så mycket hade jag lagt mig någonstans ute på tomten och njutit av solen. Istället sitter jag och tittar på Nyhetsmorgon. Tomas Ledin var på besök. Och jag måste bara erkänna att jag älskar honom. Eller alltså, hans musik. Och när han kommer till Göteborg i sommar, då kommer jag att vara där! (om jag inte jobbar då, vilket jag inte hoppas på)


Kommentarer
Postat av: Sofi

Tomas Ledin är sååå mycket 208:an för mig! Puss

2009-05-26 @ 23:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0