stress

Åh, jag känner mig stressad. Så stressad. Varför? Jadu, det kan jag inte svara på.
Det kan vara för att jag inte har packat min väska inför imöra. Men klockan är bara halv fem och jag vet redan exakt vad jag ska ha med mig. Så det tar väl högst en kvart att packa väskan. Så det hinner jag senare. Och skulle det hända något ikväll, så hinner jag packa imöra. Ska vara iväg på förmiddagen, runt elva. Sen ska jag inte vara hos Camilla förrän vid halv fyra, så det är lugnt.

Varför känner jag mig då stressad? Jag stressar upp mig ännu mer för att jag inte förstår varför jag är stressad. Snacka om ond cirkel. Jag pallar inte ens med mig själv. Måste hitta på något nu. Innan jag dör av stress, eller något.

Kommentarer
Postat av: Nyström

jag har svaret på ditt stessande...

du borde slappna av framför tv på lördag..för då tar Alingsås sm-guld....tack,de var allt för mig!

2009-05-07 @ 20:05:40
URL: http://nystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0