sunbath

Mestadels har dagen spenderats på baksidan, endast iförd bikini underdel och sol glasögon. Ibland hade jag även en t-shirt på mig då det blåste en del.
Och nej, jag ligger inte bara här ute för att jag vill lapa sol.
Mycket är det också för att det är skönt.
Jag mår bra av sol, och av frisk luft. Och med tanke på att alla andra är upptagna av skola eller jobb så har det fått bli att jag har legat här hemma och bara haft det allmänt skönt.
Jeffan kom dock förbi efter jobbet. Vi käkade lite, sedan stack hon på träning. Hon är lite nervös, den stackaren. Hon vet att Natta och jag ska kidnappa henne på lördag, mer vet hon inte. Hon vet alltså inte vad hon ska göra, vart hon ska eller varför.
Vi har planerat värsta värsta. Kan tyvärr inte berätta vad här, det kan hända atthon går in här och läser. Sedan finns det säkert såna som kan råka försäga sig. Det finns säkert också de som kan tänka sig att förstöra, därför håller jag tyst om det..

Men jag är jävligt laddad, och det kommer att bli sjukt kul. Och det bästa är att ALLT ska dokumenteras med digitalkamera och videokamera. Så himla bra!

2
12


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0