the last thing

Så himla trist och långtråkigt. Det är verkligen något jag inte kommer att sakna, dock kan det vara det enda.
Jag talar om avslutningen, Kärra HF:s årliga avslutning. Det har aldrig varit kul, inte ens det året vi vann JSM och blev riktigt hyllade. Enda höjdpunkten har varit glassen man får när allt är över. Men i år, då hade de tagit bort glassen! Så jävla illa! Där sitter jag och längtar tills glassen ska tryckas i, och så får vi ingen. Förstår ni hur det känns!?

Det har för övrigt delats ut individuella priser. Tänker inte kommentera, det är lönnlöst..
Grattis Bella till årets damseniorspelare!
Grattis Palle till årets fighter på damsidan!


Jaha ja. Detta var väl det sista jag gjorde i Kärra-tröjan.
Iaf på ett bra tag, om jag känner mig själv..


Måste bara berätta att Kristian Bliznac och Theresa Utkovic var prisutdelare.. Det ni.

Kommentarer
Postat av: sara hasl

tre ggr nu maria....

nu får de fanimej dröja tills nästa..hahahah

2009-05-13 @ 22:12:47
Postat av: sara hasl

tre gånger nu murri....

nu får de fnaimej dröja tills nästa hahahah=)

2009-05-13 @ 22:15:33
Postat av: C.S

thank u dear:)

2009-05-13 @ 22:22:24
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0