tired girls

Trött, tröttare, tröttast.
Det är nog så jag skulle kalla oss idag. Frågan är bara vem som är vem. Jag är nog bara trött, jag orkar hålla mig vaken. Så är det inte för de andra..
SItter sötaste ungarna i sätet framför Jennifer och mig. Lekte med de ett tag. Men nu är lilltjejen ledsen, tror hon är jättetrött.


Orkar inte skriva om denna underbara helg just nu. Jag är ju trött, som sagt. Kanske kommer senare. Eller imöra.
Sävehof vann, och Alingsås också. Precis vad jag hade hoppats på. Och vilken herrfinal!

Bagarn och jag är för övrigt bundisar nu. Han frågade om jag var med på Danmarksresan med Katrinelund det året det visades bröstvårtor och det moonades i bilarna. Jag bara skrattade, men han berättade att han allt hade hört. "No comments" sa jag bara..

Jag: - "Du vet ju inte ens vad jag heter!"
Bagarn: - "Jag kanske inte vet vad du heter, men jag vet vem du är.."

Det är bara att tacka och ta emot.
Man är lite känd ändå..



Kommentarer
Postat av: Bimsan

Haha, skönt att höra att de inte är bara jag som är segast idag, men sjukt kul var de igår, de får man tacka för! Måste göras om snart igen, fast på västkusten ist kanske?

Ska när jag orkar (inte idag tror jag de blir då) slänga in kort från kvällen, har grymma kort på dig och dread-snubben ;). Pussar!!

2009-05-10 @ 20:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0